Mobilokkal kampányol az LG

Kategória: Aktuális.

Május 4-én "Sokoldalú - minden érintésre" szlogennel televíziós kampány indul az LG Arena mobilkészülék hazai bevezetésének erősítésére. A globális kampány részét képező itthoni kommunikáció célja, hogy a vezető dél-koreai gyártó 2009-es egyik zászlóshajó készülékét és annak legfontosabb tulajdonságait minél többen megismerjék. Az LG Electronics KP500 mobiltelefonját az X-Men kezdetek: Farkas című filmmel népszerűsíti.
Olvass tovább

Megtelt az Arena Plaza

Kategória: Aktuális.

A novemberben nyíló új generációs komplexumban a Plaza Centers és a Cushman & Wakefield nemzetközi ingatlantanácsadó közreműködésévelközel 200 kiskereskedelmi üzlet kapott helyet két emeleten, bruttó 65,000 m2-en. Az Arena Plazaba olyan ismert nemzetközi márkák költöznek mint a Zara, H&M, C&A, Mexx, Marks&Spencer, Benetton, Mango, Guess, Palmers, Douglas, Tommy Hilfiger, Esprit, Pull&Bear, Bershka és a Lacoste. A legnagyobb bérlők között található a Tesco, a Peek & Cloppenburg valamint az Electro World.
Olvass tovább