Olimpiai márkacsacsogók

Kategória: Aktuális.

A kanadai Vancouverben lezajlott Téli Olimpiai játékoknak ezúttal is voltak színes etűdjei. Elég, ha a Cypress hegycsúcs hógondjaira, az indulók között megbújó, lesiklásban szereplő ghánai hóleopárdra, vagy az indulási jogot szintén érdekes keretek között kivívó mexikói hercegre gondolunk. Rekordok születtek, bajnokok buktak el! Ám a Téli Olimpia nem csupán sportszakmai, hanem marketingszempontból is szolgált érdemi mondanivalóval. Egy felmérés azt próbálta feltérképezni, hogy az esemény ideje alatt a márkák milyen szájreklámot generáltak a fogyasztói közösségekben.
Olvass tovább

Minden héten háború – az RTL Klub odamond

Kategória: Aktuális.

Az olyan kompetitív piaci szegmensben, mint a kereskedelmi televíziózás, több fronton folyik a küzdelem. A nézők figyelméért, a hirdetői büdzsékért elkötelezett felek gyakran kommunikációs fronton is megkóstolják egymást. A közelmúltban már-már úgy tűnt, hogy normalizálódik a két hazai vezető kereskedelmi társaság közötti konfliktusos viszony. Ám az RTL Klub által jelenleg futtatott - nézettségi győzelmet hirdető - reklámkampány azt mutatja, hogy újabb fejezetéhez érkezett az RTL Klub és TV2 közötti kommunikációs háború.  Dr. Berkes Péter írása
Olvass tovább

Felfüggesztik az adást

Kategória: Aktuális.

Felfüggeszti adását a Rádió Q budapesti körzeti adó - tudatta közleményben az MTI-vel kedden Csiszár Jenő programigazgató. "A RádioQ 99.5 - Minőség hangja május óta az ORTT-től nyert pályázat kötelezettségeinek megfelelően 1,2 millió emberhez képes szólni. Ám az Antenna Hungária a szerződésben rögzített sugárzási feltételeket többszörös egyeztetés ellenére sem teljesítette" - áll a közleményben.
Olvass tovább