3-képernyős TV-, internet- és mobilhasználat az Egyesült Államokban

Kategória: Kutatás.

A Nielsen kutatásai kimutatták, hogy az Egyesült Államokban egyfelől nőtt a videó használat a korábbi időszakokhoz képest, továbbá egy fő hetente átlagosan majdnem 35 órát tölt tévézéssel, 2 órát időeltolásos nézéssel (TSV), 4 órát interentezéssel, 22 percet online videótartalmak nézésével valamint 4 percet mobil-videózással.
Olvass tovább

Kupon beváltó kampány

Kategória: Aktuális.

Sikerrel zárult a március 10-14. között megrendezett Tavaszi Kupon Napok. A 2008-ban megrendezett első - karácsonyi - online kuponakcióhoz képest több mint tízszer annyi kupont, 55.000 darabot töltöttek le és nyomtattak ki, s ezek közül 10.000 feletti volt a beváltások száma. Magyarországon a legnagyobb online kupon beváltó kampány sikere párhuzamot mutat az Egyesült Államokban tapasztalt online kuponozás eredményeivel.
Olvass tovább

Óriási csata az Egyesült Államokban a szélessávú szolgáltatási piacért

Kategória: Aktuális.

A szélessávú internetelérés az amerikai gazdaság és társadalom fejlődésének egyik alapvető feltétele, és ehhez a nagyságrendhez illeszkedik a jövőről zajló vita. Óriási csata zajlik az Egyesült Államokban azért, hogy az internetforradalom legújabb szakaszában ki uralja a mindent meghatározó szélessávú szolgáltatási piacot: a globális cégek vagy pedig a szövetségi kormányzatnak is legyen érdemi szava. Martin-Kovács Miklósnak, a chicagói Magyar Főkonzulátus külgazdasági részlegvezetőjének hírmagyarázata.
Olvass tovább

Amerikában erősíti jelenlétét az Aldi

Kategória: Aktuális.

Az amerikai gazdasági válságot és a tengerentúli vetélytársak gyengülő helyzetét kihasználva az Egyesült Államokban kívánja erősíteni jelenlétét az Aldi német diszkont üzletlánc - írta a The Wall Street Journal. Az Aldi olyan olcsó, hogy az amerikai Wal-Martnak két évvel ezelőtt be kellett zárni üzleteit Németországban, ahol a vásárlók drágának találták a tengerentúli diszkontlánc áruit.
Olvass tovább

Tehetség a szemétből

Kategória: Aktuális.

Social Branding Az amerikai Coca-Cola idővel minden az Egyesült Államokban forgalmazott palackját újrahasznosítja. A cél elérése nem lesz gyors: jelenleg a plasztik üvegek mintegy 10 százalékát hasznosítják újra Amerikában. A Coca-Cola bejelentette egy új recikláló üzem építését, amely 12 hektáron terül majd el Dél-Karolina államban és évente 45 millió kilogramm műanyagot állít majd elő a palackokból. Ehhez a mennyiséghez két milliárd félliteres kólásüvegre lesz szüksége - írja az uzletietika.hu.
Olvass tovább

Nyomtatott sajtóból az internetre

Kategória: Aktuális.

Az Egyesült Államokban a legtöbb reklám újságokban jelenik meg, de a hirdetők a nyomtatott sajtóból egyre inkább az internetes kiadványokba pumpálják pénzüket, követve azt a folyamatot, hogy az emberek mindinkább a világhálón keresnek híreket és szórakozást egyaránt. A Veronis Suhler Stevenson médiacsoport előrejelzése szerint az internetes hirdetések, beleérve a lapok weboldalain megjelenő reklámokat, 2010-ben fogják átvenni a vezető szerepet a reklámpiacon a nyomtatott sajtótól - írja az Index.
Olvass tovább