Megelőzés, önvizsgálat, szűrés – az ALDI idén is összefogott partnereivel.
Olvass tovább
Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI
Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.
Olvass tovább
Digitális Bátor Tábor megszervezésében segít az ALDI
A vállalat eddig közel 48 millió forinttal támogatta a beteg gyermekeket.
Olvass tovább
Stratégiai kommunikációs tanácsadót választott az ALDI
Külső, belső, krízis- és stratégiai kommunikációs feladataira keresett tanácsadó céget.
Olvass tovább
Új jelölőrendszerrel segíti az ALDI a speciális étrendet követő vásárlókat
Az új jelölőrendszer színek és piktogramok segítségével különbözteti meg az alábbi termékeket.
Olvass tovább
Iskoláknak adományozott laptopokat az ALDI
Az áruházlánc mintegy tízmillió forint értékben adományozott számítógépet hazai általános iskolák, középiskolák és diákotthonok részére az online tanulás támogatása céljából.
Olvass tovább
Elhagyja a műanyag fedelet a tejfölös poharakról az ALDI
2025-re a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni.
Olvass tovább
Nagyságrendet lép az ország elektromosautó-töltőben
Több mint száz ALDI üzlet parkolójában alakít ki töltőpontokat az E.ON.
Olvass tovább
Az ALDI a víz fontosságára hívja fel a figyelmet
A vállalat március 24-én induló „Óvjuk a természetet, használjunk kevesebb vizet!“ kampányával a víz fontosságára hívja fel a figyelmet. Ennek keretében az áruházlánc a WWF Magyarország LIFE projektjének következő három éven át tartó biomonitoringját támogatja, továbbá a kampány részeként saját honlapján és közösségi média felületein számos tanáccsal, ötlettel segíti a fogyasztókat abban, hogy csökkentsék saját vízfelhasználásukat és óvják a bolygó vízkészletét.
Olvass tovább
Nyertek az ALDI termékei „Az Év Terméke Díj”-on
Két évvel ezelőtt négy, tavaly hét, idén ismét négy ALDI sajátmárkás, innovatív termék nyerte el Az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Visonary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A mostani nyertesek a teljes kiőrlésű purpur vekni, a poharas joghurtdesszert, az ínyenc tál és a light hámozott sertésvirsli. (BrandTrend)
Olvass tovább