Alapító: Kőszegi András

Mottó:
Nem csupán azért dolgozunk, hogy létrehozzunk, hanem azért is, hogy értéket adjunk az időnek.
(Eugéne Delacroix)

Küldetésünk
az üzleti folyamatok és döntések, elsősorban a stratégia, értékesítés és marketing hatékonyságának növelése.

Célunk
hogy ezen a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsünk, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítsük a márkaépítőket és a fogyasztókat. Az egyik legkiválóbb szolgáltató cég legyünk, és a piac egyre elismertebb szereplőjévé váljunk. Megoldásainkal nem csak saját cégünk, hanem partnereink és ügyfeleink versenyképességét és elismertségét is növelni kívánjuk.

Legfőbb értékünk
a szaktudás, a tapasztalat és a közös gondolkodás.

Sikerünk
ügyfeleink, a tulajdonosok és munkatársaink hosszú távú elégedettsége.

Szolgáltatásaink:

Tanácsadás
Kommunikáció és marketing, Szponzoráció, Stratégia, Média kapcsolatok
Ügyfeleink céljainak és lehetőségeinek pontos megismerésével, együtt gondolkodva, minden tudásunkat és tapasztalatunkat felhasználva igyekszünk a leghatékonyabb megoldásokat megtalálni és megvalósítani.

Hírlevél készítés
Teljes körűen elkészítjük, fejlesztjük ügyfeleink Hírlevél megjelenését, minden esetben kiemelten szem előtt tartva, hogy az hatékonyan szolgálja a kommunikációs, stratégiai, marketing és értékesítési célokat.

BrandTrend
-rádió
-online
-hírlevél
-kerekasztal
-konferencia

A média, a marketing és a reklám a globális gazdaság egyik legjelentősebb húzó ágazata. A mai fogyasztói központú társadalomban az orientációs rendszer alap eleme a márka. Ennek ismerete ugyanúgy fontos a szakmában dolgozóknak, mint a fogyasztóknak.

Az egyre telítődő piacokon nagy szükség van a márkázásra a fogyasztók, és az üzleti ügyfeleknek szánt termékek és szolgáltatások körében is. Egyre több vállalat és vállalkozás ismeri fel a márka alapú kommunikáció előnyeit a kizárólag értékesítést támogató kommunikációval szemben.

A BrandTrend célja, hogy ezen a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsen, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítse a márkaépítőket és a fogyasztókat.

A fogyasztók reklámellenes magatartásának fokozódásával a mennyiségi elérés helyett egyre fontosabb és hatékonyabb a minőségi bevonás. Nagyobb szerepet kap az, hogy a közönség hogyan és milyen motivációkkal használja az adott médiaeszközöket. Így kedvezőbben gondolkodnak a megjelenő márkákról is.