Kategória: Aktuális.

A Thinkdigital lett a Shazam hirdetési-megoldásait értékesítő partnere Magyarországon és Bulgárában.

A Shazam a mobil piac egyik legfelkapottabb applikációja több, mint 600 millió letöltéssel. A zenefelismerő program összeköti a dalokat felfedező és megosztó felhasználóit. Magyarországon eddig 1,9 milliószor töltötték le az alkalmazást.

A Thinkdigital a Shazam olyan speciális megoldásait kínálja, mint a zenefelismerő applikáción belüli interstitial hirdetések, illetve a TV hirdetéseket alapjaiban megújító “Shazam for TV”, mely segítségével a nézők azonnali interakcióba léphetnek a hagyományos televíziós hirdetésekkel.

Josh Partridge-et, a Shazam európai, közel-keleti, afrikai és latin-amerikai régiós igazgatója elmondta: “Nagy örömünkre szolgál, hogy a Thinkdigital-al együtt dolgozhatunk a magyar és bolgár piacokon, a vezető márkáknak megoldásokat biztosítva a Shazam több millió felhasználójának eléréséhez. Mindezt a legszemélyesebb eszközökön, az okostelefonjaikon keresztül tesszük, egy teljesen új, innovatív módon.”

Alex Karageorgis-t, a ThinkDigital nemzetközi ügyvezető igazgatója hozzátette: “A Shazam hozzáadása a Thinkdigital portfóliójához nagymértékben kiszélesíti az általunk kínált mobilhirdetési lehetőségeket. A “Shazam for TV” pedig egy valódi többképernyős megoldás, ami egyedülálló a régiónkban. A Shazam segítségével a hirdetők egy értékes célcsoportot érhetnek el, és növelhetik márkáik teljesítményét.”
(BrandTrend)