Kategória: Aktuális.

A 11 éves évfordulóját ünneplő International Business Awardson (IBA) a MOL-csoport a mai napon elnyerte a világ egyik vezető üzleti díját, a Stevie-díj bronz fokozatát. A MOL-csoport UPPP programja, amely a földtudományi és olajipari műszaki tudományokat hallgató diákok körében kereste a jövő kutatás-termelési szakembereit, a hírnév és brand kommunikációs PR kampány kategóriában vehette át az elismerést.

Stevie_YouTubeBanner(1)

„Örömünkre szolgál egy ilyen rangos, nemzetközi szervezet díjazása, amely elismeri a MOL-csoport azon elkötelezettségét, hogy felhívja a figyelmet a tehetségtámogató és fejlesztő programjaira. Nagyon büszke vagyok, hogy PR díjat nyertünk Németországban, a világ egyik legversenyképesebb média piacán” – mondta Dominic Köfner, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

Az UPPP Tehetségfejlesztő Program a legkiválóbb tehetségeknek kínálja azt az egyedülálló lehetőséget, hogy csatlakozhatnak a MOL-csoport Kutatás-termelés ágazatába és így egy elismert, nemzetközi vállalatnál kezdhetik meg a karrierjüket. A tanulók egy kétfordulós vetélkedőn jelentkezhettek a programra 2014-ben. A német kommunikációs ügynökség, a F&H Porter Novelli által vezetett PR kampány tíz országban ismertette meg a kitűzött célcsoporttal a programot. A “Csatlakozz, ha mersz” mottóval a MOL-csoport földtudományi és olajipari műszaki tudományokat hallgatókat keresett a kutatás-termelés üzletágba.

Az Ogilvy & Mather csapatában született meg a díjnyertes, PR, online és egyetemi aktivációs lábakon álló kampány alapkoncepciója, az “Enter if you Dare!” mottóval a középpontban, hiszen az olajkutatás és kitermelés üzletágban valóban határozott és merész szakemberekre van szükség.

Uppp_2014_kulcsvizual_ferfi

A kampány maga több ügynökség közreműködésével jött létre: alap-koncepciója és vizuális arculata az Ogilvy & Mather munkája volt, s ez alapján dolgozott az online megjelenéseken a Greenroom, a tíz országban zajló egyetemi helyszíni aktivitásokon a Geometry Global, a nemzetközi PR kampányon pedig a Stevie Awards németországi nevezését is beadó F&H Porter Novelli.

A kampány hatására a MOL-csoport sikeresen szólított meg közel 3000 diákot a kiválasztott 14 ország 27 egyeteméről.
(BrandTrend)