Kategória: Aktuális.

Az Ericsson bejelentette, hogy megkezdi az Ericsson Expert Analytics 15.0 elnevezésű szoftverkészlet forgalmazását. A termék segítségével a szolgáltatók képesek előre jelezni az ügyfélelégedettséget és automatikusan célirányos beavatkozási eljárásokat indíthatnak annak javítása érdekében.

Az Expert Analytics 15.0 szoftverkészlet része az Ericsson szabadalmi eljárás alatt álló Szolgáltatási Szint Mutatója (Service Level Index: SLI). Ez egy ügyfélelégedettségi pontszám, amely a rendszer által folyamatosan gyűjtött felhasználói élményre vonatkozó  paramétereket ötvözi.

A felhasználó teszteken már bizonyított SLI az ügyfelek lojalitását mutatja, ami a fizetési hajlandóság és az NPS előrejelzésére szolgáló értékes mutató.

A megoldást több szolgáltató már nemzetközi szinten teszteli.

Justin Vander Lande, az Analysys Mason vezető elemzője szerint: „Azzal, hogy az analitikai módszereket magas szintű hálózati tudással ötvözik, a szolgáltatók összetett felhasználási eseteket is képesek támogatni, beleértve a vállalati és más nagy értékű ügyfelek számára fontos komplex szolgáltatások, pl. VoLTE vagy videó-szolgáltatások valós idejű optimalizálását. A szoftver a szolgáltatók számára lehetővé teszi a lokalizációs adatok üzleti felhasználását is oly módon, hogy célzott hirdetési és más új szolgáltatásokat kínálnak partnereik részére.”

Elisabetta Romano, az Ericsson alelnöke és OSS & Service Enablement divíziójának igazgatója szerint: „Azáltal, hogy előre integráljuk az analitikát a széles körű OSS/BSS portfoliónkkal, lehetővé tesszük, hogy a szolgáltatók az analitikai információk alapján automatizáljanak sokféle felhasználási esetet.”

Az Ericsson sok éves kutatáson, évente végzett felhasználói felméréseken és ügyfél-projekteken alapuló szakértelmének köszönhetően az Expert Analytics 15.0 magas színvonalú adat és üzleti modelleket biztosít partnereinek a jobb üzleti eredmények eléréséhez. Az Ericsson az üzleti, informatikai és hálózati funkciókat ötvöző átfogó, egyesített OSS/BSS termék-készletével segíti ügyfeleit, a változó igényekhez való alkalmazkodásban.

Ezen termékeket több mint 64 000 szolgáltatási szakember támogatja különféle szolgáltatásokkal, köztük tanácsadó és rendszerintegrációs szolgáltatásokkal, a termékekhez kapcsolódó, illetve műsorszóró szolgáltatásokkal.
(BrandTrend)