Kategória: Aktuális.

A vállalat megvásárlásával a Magyar Telekom elsődleges célja, hogy tovább erősítse piaci pozícióját üzleti ügyfelei körében az üzleti szolgáltatások piacán. A GTS Hungary jelenleg mintegy 7 ezer üzleti előfizetőnek nyújt országszerte vezetékes hang-, adat-, internet- és informatikai szolgáltatást, ugyanakkor rendelkezik közel 11 ezer lakossági előfizetővel is, akiknek vezetékes telefon- és internetszolgáltatást kínál, míg jelentős a hazai és nemzetközi nagykereskedelmi üzletága is.

A szolgáltató most arra fókuszál, hogy a GTS Hungary tevékenységét néhány éven belül, minél sikeresebben integrálja a vállalatcsoportba. Tervei szerint közép- és hosszútávon lehetőséget teremt a vezetékes és mobil keresztértékesítésre, informatikai szolgáltatási piacának bővítésére, valamint a folyamat-, hálózat- és létszám-racionalizálás révén költségmegtakarításra is.

A Deutsche Telekom Csoporton belüli tranzakció várhatóan 2015 második negyedévében zárul le.
(BrandTrend)