Kategória: Aktuális.

Az akvizíciónak köszönhetően havi szinten közel 870 ezres belföldi webes, és 419 ezres mobil olvasótáborral rendelkező Femina-hálózat és a szintén a CEMP portfóliójába tartozó, havi 396 ezer belföldi webes, és 131 ezres mobil egyedi látogatót számláló Dívány.hu keresztolvasottsággal csökkentett együttes elérése desktopon és tableten meghaladja az 1,1 millió egyedi látogatót, mobilon pedig a 504 ezres olvasótábort.

„A piac az elmúlt években világosan megismerhette a Közép-Európai Média és Kiadó Zrt. stratégiáját, melynek célja az ország egyik leghatékonyabb magyar tulajdonú online tartalomszolgáltatójának illetve médiacsoportjának létrehozása. A hosszú távú stratégia egyik eleme a folyamatos, értékteremtő portfólió-bővítés. Ebbe a láncba illeszkedik a Port.hu és a Libri Média tavalyi, illetve a Femina Média idei megvásárlása. A másik, ugyanilyen fontos stratégiai cél a CEMP Csoport alapvető profilját meghatározó, prémium kiadványok továbbfejlesztése, piaci pozíciójuk, elérésük és üzleti hatékonyságuk növelése. Ide tartozik az Index többszörösen díjazott új arculatának kialakítása, a Portfolio.hu, a Pénzcentrum.hu és a Napi.hu megújítása, az InfoRádió-val kialakított szinergiák egyre hatékonyabb kihasználása” – mondta Spéder Zoltán, a CEMP elnöke.

A CEMP a Femina Médiát két magánszemélytől, Rácz Brigittától és Szabó Marianntól, illetve egy pénzügyi befektetőtől, a HPS-től vásárolta meg. A Femina Média által üzemeltetett FeminaShop.hu webáruház a jövőben is önállóan működik majd tovább, és a logisztikai és beszerzési területén számíthat a Libri-Shopline támogatására.

„Számtalan megkeresést kaptunk az elmúlt évek folyamán, de a CEMP-nél erősebb szakmai partnert nem találhattunk volna, az együttműködés jó alap számunkra a további fejlődéshez. Az akvizícióval tovább erősödhet a Femina oldalak piaci pozíciója” – mondta el Rácz Brigitta, a Femina Médiaportfólió igazgatója.
(BrandTrend)