Kategória: Aktuális.

Az Adweek idén is megválasztotta „Az év médiaügynökségét”. Ezt a címet immáron hatodik alkalommal nyerte el az OMD.

Mainardo de Nardis, az OMD globális vezérigazgatója így kommentálta az elismerést: “2014-ben a következetességre törekedtünk, és ebben a Vision nagy lépést jelent. Ugyanazt az operációs rendszert használjuk szerte a világon, ugyanazon stratégiai módszer alapján dolgozunk, itt történik az információk, adatok, ötletek insightok megosztása. A globális ügyfeleink kezelésénél alapvető, hogy valaki például az OMD New York-i irodájában láthatja, hogy mi történik Ausztráliában a Pepsi ügyfélen. Ugyanakkor az ügyfeleink számára is fontos, hogy átlássák a piacokat és biztosak legyenek benne, hogy egységesen működünk mindenütt.” “Minden ügynökségnek megvan a maga DNS-e. Mi tudjuk mi az, ami fontos és jó irányba haladunk!”

Az OMD a legnagyobb hálózattal rendelkezik az EMEA régióban. Az új ügyfélszerzésekből mint a Disney, Liberty Global, Heinz, Hasbro, FedEx Europe, Gant és SPECSAVERS, több mint 1 milliárd dollár származott. Az ügynökség hírnevét szintén öregbíti, hogy a régióban, több mint 40 effie díjat tudhat magáénak és negyedszerre vezeti az Európai Effie Indexet.
(BrandTrend)