Kategória: Aktuális.

Sportolás közben, buliban vagy egyszerűen csak az utcán sétálva is megtörténhet egy rosszullét. Magyarországon napi közel 70 ilyen eset történik és csak 10%-ban tudnak segítséget nyújtani az emberek a mentők kiérkezéséig. Az elsősegélynyújtás elsajátítása embereket menthet. Erre hívja fel a figyelmet a Magyar Vöröskereszt Instagram videók formájában, amelyekben különböző rosszullétet bemutató szituációkban virtuálisan újra dobogásra bírhatjuk az áldozatok szíveit.

A közösségi médiában aktív hazai szervezet választása azért esett erre a csatornára, mert a fiatalok jelentős része használja az Instagramot napi szinten, ahol folyamatosan lájkolják a fotókat és videókat, tehát sokat találkoznak a dobogó szív effektussal, amelyek a tartalmak kedvelésekor jelennek meg.

Az ötletgazda és megvalósító az Isobar Budapest volt, akik önkéntes alapon járultak hozzá a kampányhoz. „Egyszer a nagybátyám  újraélesztett egy idős embert a reptéren. Akkor jöttem rá, hogy nem biztos, hogy ez nekem is ment volna, és ezt érdemes lenne minél több embernek megtanulnia. Ugyanaz a mozdulat, ami miatt a videók tovább terjednek az Instagramon képes lehet megmenteni egy emberi életet. Reméljük, minél többen jelentkeznek majd  és tanulják meg ezt az egyszerű technikát” – mondta Jedlicska Márton, az Isobar kreatív igazgatója.
(BrandTrend)