Kategória: Aktuális.

Langsteiner Marianne 2012 júniusa óta a vállalat lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett, feladata volt az ügyfélközpontú és versenyképes termékportfólió alakítása, valamint a szolgáltatások ügyféligényeket messzemenően figyelembe vevő fejlesztése.

A szakember a Budapesti Corvinus Egyetem jogelődjénél szerzett okleveles közgazdász, majd a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán villamos üzemmérnök diplomát.

A Magyar Telekomnál és elődvállalatainál is vezető pozíciókat töltött be, 2005-től a T-Mobile marketing igazgatójaként, 2008-tól pedig a Magyar Telekomon belül a T-Mobile és T-Home üzletág marketing igazgatójaként tevékenykedett, többek között a Westel T-Mobile-lá történő átmárkázását irányította és a T-Home márka bevezetésében is részt vett. Ezt követően az Invitelhez történő csatlakozásáig a MALÉV Légiközlekedési Zrt. marketing igazgatója volt, a társaság marketing, termékfejlesztési és e-business tevékenységét irányította.

A kinevezés kapcsán David Blunck, a cég vezérigazgatója hangsúlyozta: “Marianne-nak lakossági marketing igazgatóként kulcsszerepe volt a televíziózást középpontba helyező szolgáltatási stratégia sikerében. Az Invitel tv-szolgáltatásból származó árbevétele – felülmúlva várakozásainkat – az elmúlt két évben megduplázódott. Mostantól, a teljes lakossági szervezet vezetőjeként minden lehetősége megvan a sikeres folytatásra.”
(BrandTrend)