Kategória: Aktuális.

A Danone Activia digitális kommunikációjáért másfél éve felelős Core Digital újabb megbízást nyert a Danone Kft.-től. A tavaly lezárult tender eredményeként a Core Digital kapott megbízást a digitális térbe idén belépő Danone Görög digitális stratégiájának kialakítására és ennek megvalósítására.

core danone gorog press 3

Az első Danone Görög digitális kampány 2015. február 9-én indult „Isteni párosok” címmel. Célja, hogy a fogyasztókat – a digitális csatornán keresztül is – bevonva tovább építse a Danone Görög Extreme termékcsalád relevanciáját és ösztönözzön annak kipróbálásra. A digitális kampány központi eleme egy facebook applikáció, melyben a regisztrált felhasználók az Olümposzt benépesítő istenekkel találkozhatnak és játszhatnak napi és heti díjakért.

„Kreatív szempontból a legnagyobb kihívás a tévéreklám látványvilágának átültetése, illetve azon istenek élethű megalkotása volt, akik az offline kommunikációban egyáltalán nem jelennek meg. A görög mitológiát játékosan feldolgozó kampányban így kapott feleséget és 12 isteni szomszédot Zeusz” – mondta el Székely Szabolcs, a Core Digital stratégiai igazgatója.

Az aktivitást online média és közösségi kampány, valamint TV reklám és bolti aktivitás is támogatja. A Danone Görög márka offline ügynökségi feladatait a Young&Rubicam, a médiaügynökségi feladatokat a Mediacom látja el.
(BrandTrend)