Kategória: Aktuális.

A két cég az egyedi technológiai megoldásokat a helyi ismeretekkel kombinálva a programmatic, azaz automatizált hirdetések teljes eszköztárát kihasználja, így ügyfeleik számára még jobban növelik az eléréseket illetve személyre szabott hirdetési megoldásaikat rendkívül költséghatékonyan kínálják. A most bemutatott módszerek segítségével az ügyfelek célközönségüket a már hagyományosnak mondható online felületeken, a kihagyhatatlan közösségi médiában és mobilon is egyaránt elérhetik.

A Sociomantic 2012 óta jelen van a magyar piacon, és olyan ügyfeleknek szállított sikeres megoldásokat, mint a Tchibo, a Bónusz Brigád, a Szallas.hu, a Mannaszappan, a Stilago vagy éppen a MySoft.

„Örülünk a lehetőségnek, hogy együttműködhetünk az INTREN-nel, a magyar online hirdetési piac egyik igen fontos szereplőjével. Meggyőződésünk, hogy a megfelelő partnert választottuk ahhoz, hogy együtt a legsikeresebb hirdetési kampányokat vigyünk véghez Magyarországon. Felhasználó-központú megoldásainkkal egyúttal új lendületet adhatunk az online hirdetések piacának” – mondta Maciej Wyszyński, a Sociomantic ügyvezetője.

A 2009-ben Berlinben alapított Sociomantic a közelmúltban Európában és több ázsiai országban is nyitott irodát, Tajvantól Vietnamon át Indonéziáig. Megoldásaikat ma már több mint 60 országban, hat kontinensen használják az online kereskedők és a webshopok, amelyeket világszerte 20 irodából szolgál ki a társaság.

„A kezdetektől fogva azt kutatjuk, hogy melyek a teljesítményalapú és költséghatékony online hirdetési piac legújabb megoldásai. Jó ideje kerestük már a megfelelő partnert, hogy az RTB megoldásokat az egyes hirdetési rendszereken átívelő módon tudjuk elérhetővé tenni az ügyfeleink számára. Úgy gondolom nem kívánhattunk volna tökéletesebb partnert ehhez, mint a Sociomantic” – mondta el Gandera Balázs, az INTREN ügyvezetője.
(BrandTrend)