Kategória: Aktuális.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) és a Magyar Turizmus Zrt. közös játékában, az ÁLOMUTAZÁS-ban a középiskolások másokkal is megoszthatják legkedvesebb utazásukat. Sőt, a legizgalmasabb Álomutak szerzői értékes eredményekkel gazdagodhatnak.

A versenyt a BKF Turizmus, Szabadidő és Szálloda Intézete hirdette meg a játék szakmai partnerként a Magyar Turizmus Zrt.-vel. Az ÁLOMUTAZÁS célja, hogy a középiskolások körében népszerűsítse a turizmust és növelje az utazási kedvet. A feladat játékosságával a turizmus élményszerűségét mutatja be. Ez a hozzáállás jellemzi a BKF képzéseit is, melyek során az élmények kialakítását tanítják hallgatóiknak.

Nem kell mást tenni a nyereményekhez, mint regisztrálni az Álomutazás honlapján és összeállítani a nevező szerint legjobb utat Legyen szó egy emlékről, vagy egy fantáziáról, a lényeg, hogy ragadja meg mások képzeletét is. A nyeremények között egy Balaton Sound páros heti bérletet, egy Lomo fényképezőgépet és három exkluzív wellness hétvége is szerepel.

A legeredetibb, legkreatívabb, leginkább élményközpontú ötleteket a BKF Turizmus, Szabadidő és Szálloda Intézetének oktatóiból és a Magyar Turizmus Zrt. képviselőiből álló szakmai zsűri valamint a közönség fogja értékelni! A győztesről ugyanis nem csak a zsűri, de a Facebookozók is szavaznak, a két eredmény pedig egyforma súllyal számít majd bele a végeredménybe.

A játékra 2015. február 27-ig lehet jelentkezni.
(BrandTrend)