A ReachMedia készítette el a Jobinfo.hu állásszemléző oldal új imázsfilmjét, mely februártól látható az Atmedia portfóliójába tartozó tévécsatornákon.
A Jobinfo.hu integrált álláskereső portál 2003 augusztusában indult. A 300 ezer regisztrálóval rendelkező oldal folyamatosan 50 ezer állást listáz, naponta 40-60 ezer álláskereső számára nyújt segítséget. „Fő célunk, hogy a hazai online álláskínálat minél nagyobb százalékát aggregátorként egy helyre gyűjtve biztosítsunk gyors elhelyezkedési lehetőséget a munkavállalóknak. A most elkészült imázsfilmben is ezt akartuk az álláskeresők számára megjeleníteni” – mondta Kristók Balázs, a Jobinfo.hu vezetője.
„Tipikus munkahelyet kerestünk, ezért választottuk forgatási helyszínként az Infoparkot. A szpot különlegessége, hogy a felvételt teljes egészében egy oktokopter drónnal vettük fel, majd ezt követően digitális utómunkával nyerte el végleges formáját” – mondta el Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője.
(BrandTrend)