Kategória: Aktuális.

A dinamikus, változatos, színes layout a sok apró elemmel kiszolgálja, sőt továbbviszi a Metropol gyors tájékoztató-szórakoztató funkcióját. Tartalmi szempontból a könnyebb fogyaszthatóság volt a cél, a súlyozási lehetőség megteremtése a komolyabb és könnyebb témák között.

“Olyan, a nemzetközi trendeknek megfelelő, mozgalmas, a digitális médiafelületeket felidéző megoldásokat vezettünk be, amelyek az egyre több online tartalmat fogyasztó olvasónak is ismerőssé, otthonossá teszik a nyomtatott lapot” – mondta Erdei Tamás, a Metropol főszerkesztője.

metropol

Az oldalakat mozgalmassá tevő elemek teljes rendszere átalakult, más a betűkészlet, és új arculatot kaptak az infografikák is. Módosult a címlap: a Metropol-fej maradt a régi, de minden más új. Színes, egyedi formájú dobozokba kerültek a rövid cikkajánlók, csak a főcím szándékoltan „konzervatívabb”: itt mindig egy-egy komolyabb, alaposan körbejárt témát kínálnak az olvasónak.

Létrehoztak új rovatokat: a 2-3. oldalon a nap legfontosabb híreit, eseményeit külön kínálják az olvasónak, míg a Színes rovatban a kevéssé komoly, inkább érdekes cikkek jelennek meg a jövőben. Nagyobb helyet kaptak a népszerű olvasói levelek, több rejtvényt közöl a lap, és átalakult, a mobileszközökön használt applikációkra hasonlít az időjárás-jelentés. Mindez jelzi azt a folyamatos törekvést, hogy egyedi, figyelemfelhívó tartalmat kínáljanak a Metropol-olvasóknak.
(BrandTrend)