Kategória: Aktuális.

Fülöp Szilvia közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik a public relations területén, beleértve a sajtókommunikációt, marketing kommunikációt, rendezvényszervezést, szponzorációt és válságkommunikációt is. Diplomáját a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció szakán szerezte elektronikus média szakirányon.

Szakmai karrierjét 1995-2002 között a Telenornál – akkor Pannon GSM – vállalti kommunikációs osztályán kezdte.

2002-től a Café PR ügynökségnél ügyfélkapcsolati igazgatóként eltöltött 7 év alatt csaknem 30 ügyfélnek dolgozott, melyek mintegy 16 különböző iparágban tevékenykednek (köztük telekommunikáció, FMCG, média, ingatlan, szövetségek).

2009-2014 között a Vodafone Magyarország sajtófőnöke. Munkaköre a sajtókapcsolati feladatok mellett kiterjedt a szponzorációs projektek és rendezvények menedzselésére is. Többek közt két Sziget Fesztivál főszponzori jelenlétet és a 2012-es Belvárosi Nagydíjat is menedzselve. 2014 tavaszától saját kommunikációs tanácsadó és rendezvényszervező cégét vezeti.

Nem idegen tőle a szövetségi munka, hiszen a Vodafone-nál eltöltött 4 és fél év alatt a telekommunikációs iparág szervezeteinek munkájában is részt vett, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége Távközlési Tagozat és a Mobiltárca Szövetség kommunikációs munkacsoportjainak aktív tagjaként. De már korábban kapcsolatban állt az MRSZ-szel is: a 2004-es és 2005-ös egri reklámkonferenciák arculati-, szervezési- és kommunikációs feladatait irányította a Café Csoport színeiben. 2012 decembere óta pedig a Magyar Reklámszövetség elnökségének és ügyvezetőségének aktív tagjaként is tevékenykedett.

Fulop_Szilvia_v2

Fülöp Szilvia kiemelte: „Nagy megtiszteltetés számomra az ügyvezetés felkérése a főtitkári pozícióra, hiszen az idén jubiláló szövetség igazán izgalmas és kihívásokban gazdag időszakában léphetek porondra, amikor különösen nagy szükség van a reklámipar érdekképviseletére. Az elmúlt évek során a szövetség ügyvezetésének tagjaként eddig is részt vállaltam egyes feladatokból – hol nagyobb, hol kisebb intenzitással -, így nem teljesen ismeretlenek számomra azok a feladatok és projektek, amelyek előttem állnak. Főtitkárként azonban nagyobb felelősséggel tartozom a reklámiparnak és a tagságnak, hiszen a Magyar Reklámszövetségnek a szakma legátfogóbb szervezeteként példaértékű munkát kell végeznie. Bízom benne, hogy igazi csapattagként aktív támogatója tudok lenni a roppant tettre kész elnök és ügyvezetés munkájának és megszolgálom az iparág bizalmát.”

Húszas évei elején belekóstolt az újságírásba is. Írásszeretete karrierje során is kamatozott, hiszen két ügyfélmagazint és egy havi dolgozói magazint is menedzselt éveken keresztül, melyben számos cikke és publikációja is megjelent. Utóbbinak 6 éven keresztül főszerkesztője volt.
(BrandTrend)