Kategória: Aktuális.

A szakember korábban a Jófogás.hu-t üzemeltető Schibsted Kft.-nél, illetve a Vaterát és az Olx.hu-t is működtető Allegroup.hu-nál töltötte be a marketing vezetői tisztséget, emellett a Goodwill Communications pr-ügynökségnél, a Quaestor Zrt.-nél, és a SmartadNetwork Kft.-nél is dolgozott különböző pozíciókban. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik az e-commerce megoldások, a digitális hirdetések valamint a mobil hirdetési megoldások terén is.

„Komoly kihívást és izgalmas feladatot jelent számomra a Mindshare megbízása” – mondta Lunczner Ádám a kinevezés kapcsán. Az új digitális igazgató hozzátette: „Célom, hogy az ügynökségre ezen a területen is partnerként tekintsenek az ügyfelek, ezért teljes körű digitális portfólió kialakítása és hatékony működtetése lesz a feladatom”.

A Mindshare jelenleg többek között displaytervezéssel, keresőmarketinggel és analitkai megoldásokkal foglalkozik, és a jövőben Lunczner Ádám vezetésével olyan megoldásokkal bővíti a portfóliót, mint az egyedi mobilhirdetés, az e-commerce jelenlét megteremtése és erősítése, valamint a digitális termékek és kreatívok előállítása. Emellett a nemzetközi háttérre támaszkodva a Mindshare digitális üzletága a fejlett piacokon alkalmazott know-how segítségével különleges megoldásokat is kínál majd a magyar piacon. „A megrendelők ma már tisztában vannak azzal, hogy a digitális megoldásokra szükség van. Tehát már nem a használat a kérdés, sokkal inkább az, hogy ezeket miként lehet hatékonyan alkalmazni és mely megoldások járulnak hozzá egy-egy marketingcél eléréséhez” – fogalmazott Lunczner Ádám.

Az új vezető elődje, a digitális területet eddig irányító Oravecz Gábor marad a Mindshare kötelékében, a digitális fejlesztésekért és automatizálásért felelős vezetőként folytatja pályafutását.
(BrandTrend)