Kategória: Aktuális.

A HG360 győztes plakátjának kreatív koncepciója a magyar kártya formai világának és a séf által felhasznált alapanyagoknak az összeillesztésére épült. Az elrendezésben hozzávalók is szerepeltek, például a kápia paprika vagy a gyöngytyúk – a lyon-i döntő húsételének fő témája.

Molnar_Gabor_poster_2015_Lyon_s

Magyarország másodjára hozta el a lyoni döntő Legjobb Plakátjának szóló különdíját. Molnár Gábor és csapata sikeresen szerepelt és a 13. helyet szerezte meg a versenyen, Széll Tamás 2013-ban a 10. helyen végzett.

A HG360 csapata mindvégig részt vett a világverseny döntőjére történő szakmai felkészülés kommunikációs feladataiban is. A Magyar Bocuse d’Or Akadémia a következő, 2016-os európai döntő házigazdájaként Magyarország gasztronómiai és turisztikai értékeit is bemutatta Lyonban, a reklámügynökség sikeresen támogatta ezt a célt.

A Prisma Digital, amely a HG Media cégcsoport része, online feladatokkal segített a versenyzőre és a magyar stand kínálatára irányítani a figyelmet. Molnár Gábor felkészüléséről forgattak werkfilmet és imázsfilmen mutatták be a SIRHA nemzetközi szakkiállítás magyar standjának kínálatát. A közösségi médiában kiemelkedő eredmények születtek; a döntő alatt közel 350 ezer, januárban összesen 970 ezer felhasználót értek el, közel 38 ezer interakciót generáltak. A videókat Facebookon 32 ezren tekintették meg, YouTube-on eddig további 8 700-an látták a két filmet.

Az elmúlt években a HG 360 szakmai tevékenységének meghatározó részét képezték a turisztikai élmény-fejlesztéshez és imázs-kommunikációhoz kapcsolódó munkák. A korábban a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készült ’Think Hungary – More than expected’ című imázsfilmmel öt különböző nemzetközi szakmai elismerést nyert el a HG360, többet között 2014-ben a Cannes-i Corporate Media and TV Awards és a berlini Tourism Media Award díjátadóján is.

A Bocuse d’Or sorozatban második Legjobb Plakát díja a többi elismeréssel együtt azt mutatja, hogy szakmai igényességel, lépésről-lépésre lehet változtatni a hazánkról kialakult, elavult sztereotípiákra épülő imázs kommunikáción.

HG360 és Prisma Digital stáblista

A plakátot készítették: fotó – Sárosi Zoltán / art director – Ruszthy Dávid / gyártásvezető – Lantos Vica

Az imázsfilmet készítették: rendező: Ádám György / projektvezető: Bartos Katus / operatőr: Polgár Csaba / stylist: Kapolka Ágnes / vágó: Gotthárdi Balázs / colorist: Tőtszegi Szilárd
(BrandTrend)