Kategória: Aktuális.

A Schibsted Classified Media Hungary Kft. és a CM Sales Kft. között létrejött megállapodás következtében a sales house az ország egyik legnépszerűbb internetes apróhirdetési oldalával bővült. A havi több mint 1 milliós látogatottságú jófogás.hu-val a CM Sales immár a magyar piac legszélesebb elérésű online portfólióját értékesíti, mely havonta 3 375 000 belföldi felhasználót jelent, míg mobil termékeivel havi 1,3 millió látogatóhoz jut el.

cmsales-logo

„Az ingatlan.com után egy újabb jelentős megállapodással erősített a CM Sales, amikor szerződést kötött a jófogás.hu-val a hirdetési felületek ügynökségi és direkt értékesítéséről. Ezzel az együttműködéssel megvalósítottuk stratégiánk egyik alapvető pillérét: a CM Sales által képviselt online portfólió biztosítja a legnagyobb online elérést a hazai piacon.” – mondta Steff József, a CM Sales kereskedelmi igazgatója.

„Nagy öröm számunkra, hogy a Jófogás felületeiért milyen komoly küzdelem zajlott, amikor azok értékesítésére kerestük a legmegfelelőbb partnert. A versenyt egyértelműen jobb ajánlatával és kimagasló szakértelmével a CM Sales nyerte és ez mindkét félnek sok haszonnal jár majd 2015-ben és talán még ennél is hosszabb távon. Jelenleg a piacon ekereskedelmi kategóriában egyedülálló az az elérés, amit a Jófogás tud nyújtani a hirdetőknek, hiszen itt egyedi targetálási lehetőségekkel lehet elérni nagy számban a potenciális vásárló közönséget.” – mondta Palocsay-Zubor Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

A CM Sales Kft. által értékesített online portfólió a jófogás.hu mellett magában foglalja a Central Médiacsoport termékeit, valamint a Skype-ot, a Player.hu-t, a Köpönyeget és a portfólióhoz szintén januárban csatlakozott ingatlan.com-ot.
(BrandTrend)