Kategória: Aktuális.

A Barbie babák gyártójaként ismert vállalat eladásai folyamatosan csökkentek (2009: 25 százalék fölött, 2013: 19,6 százalék), amelynek oka, hogy az új generáció már nem a Barbie-ra vágyik, így a termékei veszítettek népszerűségükből – írja a Forbes.

barbie

A piaci elemzőket is meglepő vezetőváltás fő indoka az lehetett, hogy a Mattel az elmúlt két karácsonyi szezonban is rosszabbul teljesített, mint ahogy a befektetők várták. A vállalat előzetes becslése szerint 2014 utolsó negyedévében 6 százalékos éves csökkenés után csak 2 milliárd dollár bevételük volt, és nyereségük is visszaesett, így a játékgyártó gondjai a vezetőcserével nem oldódnak meg.

A Mattel-részvények árfolyama a hírre 4,03 százalékkal 26,91 dollárra csökkent New Yorkban. Bryan Stockton helyét ideiglenesen az igazgatósági tanács egy másik tagja, Christopher Sinclair veszi át.
(BrandTrend)