Kategória: Aktuális.

A HELL ENERGY Magyarország Kft. korábbi marketing igazgatója, Fodor Imola hamarosan anyai örömök elé néz, így a megüresedő pozícióba keresett megfelelő embert az energiaital-gyártó. A több mint 30 export országgal rendelkező, hazai vállalat számára – tulajdonosi szemléletet kívánó bizalmi beosztásról lévén szó – a kiválasztásnál a szakmai tapasztalat mellett fontos volt a személyiség, a kreativitás és az újdonságokra való fogékonyság is.

pantl

Pantl Péter kinevezése kapcsán hangsúlyozta: „Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő cégéhez csatlakozni igazán nagy megtiszteltetés. Terveim szerint az eddigi intenzív és hatékony kommunikációt tovább erősítjük, és különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a piacvezető pozíciónkat megőrizzük, illetve újabb országokban érjünk el hasonló eredményeket. Emellett a cégcsoport beruházásai is olyan összehangolt kommunikációt igényelnek, amely az általam vezetett csapatnak és személy szerint nekem is izgalmas kihívást jelentenek. Több mint 20 év médiában eltöltött időszak után mindenképpen szerettem volna kipróbálni magam ügyfél oldalon is, amelyre a HELL ENERGY  ideális terep, hiszen a cég mindig is élenjárt az innováció területén.”

A szakember ezt megelőzően a Marquard Media Magyarország Kft. tartalomigazgatója volt. Az általa vezetett divízió foglalkozott többek között a Playboy, a Men’s Health és a Runner’s World magazinokkal, valamint az ehhez kapcsolódó weboldalakkal és applikációkkal, de dolgozott korábban tanácsadóként a Roxy Rádiónál, illetve a Danubius Rádiónal is.

Az új igazgató feladata lesz a teljes magyar marketing csapat irányítása mellett az export országok marketing támogatásának irányítása, mely az összes export ország esetében a magyarországi központból szerveződik. Pantl Péter szakmai múltjából következik, hogy a HELL – a marketing feladatok mellett – erőteljesen számít a márka kommunikációjában, valamint a webes és a közösségi média felületein is a hatékony közreműködésére. Korábban betöltött pozíciója által komoly szakmai tapasztalattal rendelkezik a fiatal férfi célcsoportot illetően, mely az energiaital márka célcsoportjával is átfedést mutat, így a HELL új lendületet és kreatív megoldásokat vár mind az energiaital márka, mind az alig másfél éve piacra vezetett XIXO üdítőital márka imige és brand kommunikációjában is.
(BrandTrend)