Kategória: Aktuális.

Bus István 19 éve dolgozik újságíróként, korábban a Playboy magazin főszerkesztő-helyetteseként, ezt megelőzően a Nők Lapja és számos női havi magazin munkatársaként lett meghatározó alakja a magyar újságírói társadalomnak. Bust főszerkesztő helyettesként továbbra is Vida Ferenc segíti.

Bus István így nyilatkozik kinevezése kapcsán: “A főszerkesztői feladatot nagy örömmel vállalom el, célom, hogy a Playboy továbbra is izgalmas, érdekes, a nyitott attitűdöt és a szabad gondolkodást előtérbe helyező márkaként referenciapont legyen a magyar férfiak számára – minden platformon. Egyúttal szeretném megköszönni elődeimnek, köztük Pantl Péternek is, hogy ilyen sokat tanulhattam mellettük az elmúlt években.”

Pantl Péter, a magazin eddigi főszerkesztője a Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációs és marketing igazgatójaként folytatja pályafutását.  “Nagy örömmel adom át a stafétabotot Istvánnak, meg vagyok győződve arról, hogy személyében a legalkalmasabb szakember került a brand élére. A Marquard Mediánál eltöltött 18 év meghatározó és emlékezetes időszak volt az életemben. Rengeteg izgalmas kihívással szembesültem és a cégnél nemcsak kollégáim, de barátaim is lettek. Úgy éreztem azonban, hogy elérkezett az idő a továbblépésre. Az új pozíciómban egy hasonlóan innovatív és kreatív környezetben dolgozhatok, amely különösen fontos számomra.”

“A tavalyi évben mind a magazin, mind a playboy.hu megújult, követve a Playboy márka új, egyértelműen életmód és igényesen szórakoztató tartalmak felé nyitó amerikai irányvonalát. Most, a főszerkesztőváltással újabb fordulóponthoz érkezett a Playboy magyarországi története. Bus István feladata a nyomtatott magazin kiemelkedő színvonalának megtartása mellett a digitális felületeink további erősítése lesz. Péternek köszönjük, köszönöm, amit az elmúlt 18 évben szakmailag és emberileg hozzátett a Marquard Media életéhez, és a legjobbakat kívánjuk neki a jövőhöz. Istvánt pedig régi-új kollégaként köszöntjük, és hisszük, hogy vele együtt tovább folytatódik a magyar Playboy sikertörténete.” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezetője.
(BrandTrend)