Kategória: Aktuális.

A meghívásos tenderen a Saatchi mellett a Hammer Advertising, az Artificial Group és a HelloWood indult még a megbízásért. A müpás aktivitás a második negyedévben valósul meg, a projektről részleteket a Müpa a közeljövőben ad majd.

A régió egyik legfontosabb előadó-művészeti intézménye számára a fiatal felnőttek különösen fontosak – és a Müpa nem csak különféle művészeti programokkal szeretné elérni őket. Az elmúlt hónapokban a Müpa Facebook-látogatóinak száma több mint 50 ezerre nőtt. Az intézmény összesen hat közösségi média csatornán – Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube, Google+ – van jelen.

A múlt évben elindult a digitális Müpa Magazin. A tavalyi Szigetre a Müpa egy különleges cirkuszi aktivitást vitt ki, a 10., jubileumi évad meglepetéseként pedig jégpályát nyitott az épület előtt decemberben. Az intézmény hamarosan elindítja online rádióját, valamint Literárium-estek webes archívumát is, Digitális Irodalom néven. Mindez azt mutatja, hogy a fiatalokkal való párbeszéd szerves részét képezi a Müpa hosszú távú marketing- és kommunikációs stratégiájának.
(BrandTrend)