Kategória: Aktuális.

A CarnationGroup neve: POSSIBLE! Az ügynökség már 2012 óta képviseli a Közép- és Kelet-európai részleget a POSSIBLE-ön belül, melynek köszönhetően a munkák közel fele a nemzetközi piacról érkezik.

„2012-ben csatlakoztunk a POSSIBLE-höz, amit azóta kommunikálunk is, és most jött el az ideje annak, hogy elhagyjuk a Carnation nevet. Ez a változás számos előkészületet igényelt mind vállalati, mind strukturális szempontból, és azt is szem előtt kellett tartanunk, hogy a Carnation komoly presztízsnek örvend Európa digitális színterén, így stratégiailag is ésszerűbb volt a lassabb, folyamatos átállás” – nyilatkozta Tóth Krisztián, a cég kreatív- és vezérigazgatója.

„Maga a possible szó jelentése tökéletesen leírja céges filozófiánkat, a törekvésünket az innovációra, azt, ahogy minden projektnél igyekszünk feszegetni a határokat, hogy végül az eredmény a legjobb legyen, ami lehetséges” – folytatta a cégvezető, aki tavaly a Cannes-i reklámfesztivál zsűriben képviselte Magyarországot.

possible

A Seattle-i központtal működő POSSIBLE – amely a WPP csoport digitális ágazata – 26 irodával rendelkezik világszerte, többek között Shanghaiban, Szingapúrban, Londonban, Los Angelesben, Cincinnatiban, Moszkvában és New Yorkban. A globális ügynökségen belüli szoros együttműködésnek köszönhetően – a jelentős földrajzi távok ellenére – a budapesti iroda komoly nemzetközi szakembergárdával rendelkezik, közel 1200 embert tudnak mozgatni világszerte.
(BrandTrend)