Kategória: Aktuális.

„Befektetőink számának növekedése, illetve az elmúlt évek impozáns eredményei arról tanúskodnak, hogy cégünk koncepciója és stratégiája sikeresnek bizonyult. Az elnyert támogatást elképzeléseink további megvalósítására fordítjuk – a gondosan kiválasztott és kedvező árú termékeinkkel inspirálni és egyúttal segíteni szeretnénk vásárlóinkat otthonuk szebbé tételében” – tájékoztatott Tomasz Kasperski, a Westwing  Home & Living lengyelországi székhelyének alapítója és vezérigazgatója.

A tavalyi év elején a Westwing 72 millió euró támogatást szerzett befektetői által, aminek köszönhetően a cég jelentősen megnövelte jelenlétét a nemzetközi piacokon. Új részlegek nyíltak Belgiumban, Csehországban, Kazahsztánban, Szlovákiában és Magyarországon, illetve tovább bővült a logisztikai hálózat, ami így 7 országban van jelen.

Westwing logó

„2014 szeptemberétől cseh és szlovák felhasználóink számára elindítottuk a www.westwing.cz weboldalt, magyarországi vásárlóinknak pedig elérhetővé vált a www.westwing.hu portál, ahol naponta megújuló, elsősorban lengyel tervezőktől származó bútor- és lakáskiegészítő-kollekciók jelennek meg rendkívül kedvező áron. Mindössze két hónap leforgása alatt új felhasználóink száma elérte a 170 ezret. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy általunk a kelet-európai régió egyre több hazai termékkel ismerkedhet meg” – tette hozzá Przemysław Kowalewski, a lengyelországi Westwing társalapítója és vezérigazgatója.
(BrandTrend)