Kategória: Aktuális.

A Leading Lady két szegmensben kíván meghatározó piaci szereplővé válni. Egyrészt a női vezetők és véleményvezérek számára kínál teljes körű személyes brandépítést. Másrészt női célcsoportokra szakosodott vállalati és termékkomunikációs kampányok tervezésével és kivitelezésével foglalkozik. A Leading Lady integrált ügynökség, vagyis egyszerre kínál public relations, public affairs, közösségimédia- és marketing-szolgáltatásokat.

Az elmúlt egy évben megszaporodtak azok az ügyfeleink, akik kizárólag nőknek szeretnének kommunikálni. A megnövekedett kereslet miatt döntöttünk úgy, önálló brandet és önálló szervezetet hozunk létre ügynökségünkön belül az ilyen igények kiszolgálására” – indokolta a megalapítást Varga Zita Hella, a Splendidea Communications igazgató-helyettese.

„A magyar médiában ritkán találkozunk sikeres női felsővezetővel. Ha csak az újságokat olvassuk, úgy tűnik, mintha csak B-kategóriás és „trashcelebek” élnének itt. Pedig ennek az országnak óriási szüksége lenne pozitív, sikeres női példaképekre. A mi célunk, hogy felépítsük a magyar Melissa Mayereket, Ginni Romettiket, Indra Nooyikat” – mondta el Tóth-Zsiga Borbála operatív igazgató.
(BrandTrend)