Kategória: Aktuális.

A szakember az utóbbi években a majd 70 fős deepblue Networks Budapest account directoraként tevékenykedett. Több nemzetközi stratégiai márka, köztük a legfontosabb globalvalue brand, a West Cigarettes globális kommunikációjáért volt felelős az ügynökség részéről, ami közel 80 országra kiterjedő brand kommunikáció és aktiváció megalkotását és adaptálásának irányítását jelentette. Eddigi munkájának talán egyik legnagyobb kihívása abban állt, hogy nem adaptálni kellett, hanem olyan központi kommunikációs és brand aktivációs projekteket menedzselt, melyeket az Imperial Tobacco PLC termékeit forgalmazó országokban valósítottak meg – tehát az itt, Magyarországon megalkotott koncepciók kerültek nemzetközi adaptációra.

“Sok nemzetközi vállalat felismerte, hogy a klasszikus értelemben vett reklám fölött eljárt az idő. A fogyasztók felkészültek, tudják, hogy mit keresnek, mindemellett a technológia fejlődése ma már olyan mennyiségű és minőségű touchpoint kialakítását teszi lehetővé, ami alapvetéseket definiál újra a reklám világában. A brand aktiváció véleményem szerint a szakma egy új evolúciós szakasza. Az utóbbi néhány év során számos aktivációs projektet vezettem vagy voltam részese. Meglátásom szerint a tendencia az, hogy egyelőre a nemzetközi piacok legnagyobb szereplői nyúlnak ehhez a kommunikációs formához, viszont határozott célom, hogy új csapatommal, a Hinora Marketing Group-pal a brand aktiváció alkalmazási területét minél jobban szélesítsük” – nyilatkozta Nagy Márton.
(BrandTrend)