Kategória: Aktuális.

A tagvállalatok számára a fogyasztók tisztelete, vagyis a jogilag és etikailag is megfelelő reklámok közzététele alapvető elvnek számít.

“Egy gyógyszeripari cég számára az általa forgalmazott gyógyszer – engedélyezett – hatását a fogyasztó számára érthető kommunikációként megfogalmazni nem kis feladat. A megfelelés biztosítása vagyis a jogi és etikai előírások tiszteletben tartása pedig a cég alap filozófiájához tartozik. A megfelelőség biztosítása érdekében értékes munkát végző ÖRT-höz való csatlakozással ezen elkötelezettségünket kívántuk tovább erősíteni” – fogalmaz dr. Bognár Szilvia, a Bayer Hungária jogtanácsosa.

“Az ügynökségek életében a megbízó számára történő teljes körű szolgáltatás alapfeltétele, hogy szakmailag magas színvonalú reklámokat készítünk. A szakmaiság szerves része a jogilag és etikailag is megfelelő reklám készítése” – emeli ki Misinszki Ákos, az Insomnia operatív ügyvezetője.

“Meggyőződésem, hogy nem csak az ÖRT, hanem az egész szakma számára fontos és pozitív hír, hogy bővül az ÖRT tagsága. Két fontos szereplőt köszönthetünk az ÖRT tagjai között. A sikeres reklámhoz a fogyasztó reklám iránti bizalma elengedhetetlen, amelynek része az etikus, hiteles reklámozás” – hangsúlyozza Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

“Nagyon örülünk, és az ÖRT számára pozitív visszajelzés, hogy a korábbi együttműködés a Bayer és az Insomnia részéről is ÖRT tagsággá fejlődött” – teszi hozzá Fazekas Ildikó ÖRT főtitkár.
(BrandTrend)