Kategória: Aktuális.

A 2014-es márka aktivációk, mint az országos promóció a Prímagázzal együttműködve, vagy a Miss Fácán naptár, amely 2014-ben Bronz EFFIE és Bronz LolliPop díjat nyert, az East Fest zenei fesztivál szponzorációja és a márka újra-bevezetése óta többszörösére nőtt éves értékesített volumen miatt a márka mára megérett a következő nagy lépésre.

„Az Arany Fácán, az egyik személyes kedvencem a helyi márkáink közül, amely 2014-ben rászolgált arra, hogy komolyabb marketing támogatást kapjon. A tavalyi évhez hasonlóan idén is egy kedvező ár-érték arányú választási lehetőséget nyújtunk fogyasztóinknak, és ezáltal piaci helyzetünket a gazdaságos szegmensben is erősítjük” – mondta Palkó András, a HEINEKEN Hungária group brand managere. „A fogyasztók visszajelzései alapján úgy éreztük, a márka 2015-re megérett arra a fontos lépésre, hogy egy integrált image kampányt készítsünk, és szeretnénk, hogy hosszú távon még több ember kedvencévé váljon ez a jelentős múlttal rendelkező, kiváló sör” – tette hozzá a szakember.

Annak érdekében, hogy az Arany Fácánt minél jobban megismerjék a fogyasztók, 2015. január 12-től integrált marketing kampány indul, amely rádió spotok és óriásplakátok mellett egy igazán nosztalgikus tévéreklámmal is kiegészül. A kampány alatt a fogyasztók megismerhetik az Arany Fácán által képviselt örökérvényű értékeket, a hagyományok tiszteletét és szeretetét.

Vannak olyan dolgok az életben, amik sosem változnak és ragaszkodunk hozzájuk: ilyen a férfiak számára a korábbi generációktól örökölt karóra, vagy a szakáll, amire fiatal koruk óta „vigyáznak”. És ilyen lehet az Arany Fácán is. A kutatások azt támasztják alá, hogy a fogyasztók – életkortól függetlenül – nyitottak a nosztalgikus értékeket képviselő, akár retrónak is nevezhető termékekre.
(BrandTrend)