Kategória: Aktuális.

A Magyar PR Szövetség Sándor Imre díját azzal a céllal alapították, hogy névadójához méltó, rangos elismerésben részesítsék a PR szakma hírnévmenedzsment és kommunikációs munkáinak legjobbjait. A korábbi visszajelzéseket és tapasztalatokat figyelembe véve az MPRSZ Elnöksége jóváhagyta, hogy 2014-ben az ügynökségek mellett vállalatok pályamunkái is megmérethessenek. A szakmai zsűri hét szempont szerint értékelte a pályázatokat, melyek közül kiemelt figyelmet fordított minden esetben a választott stratégiára, annak gyakorlati megvalósítására és a kommunikációs eszközök használatára, minőségére. A pályamunkák a versenyszféra széles spektrumát felölelő, legkülönbözőbb szegmensekből érkeztek.

2014-11-25-Sandor-Imre-PR-Dij-dijatadas_foto

A zsűri értékelése szerint minden pályázat megfelelt, így heten részesültek elismerő oklevélben és ugyancsak heten Sándor Imre díjban. Fődíjban részesült a K&H csoport kommunikációs kampánya, mely a jövő társadalmának tudatosabb pénzügyi döntéseit célozza. Hírnévmenedzsment fődíjban részesült az LA Communications munkája, mely a Sanoma csoport felvásárlása körüli kommunikációs kihívásokat irányította.

„A pályázat idei anyagai is bizonyították, hogy mennyire fontos a körültekintő és helyes stratégia megválasztása, melynek sikeres megvalósítása a gondosan meghatározott eszközhasználattal valósul meg.” – összegezte a zsűri értékelését Mayer Zsolt, az MPRSZ Alelnöke, a Sándor Imre díj zsűri elnöke.

A zsűri további tagjai voltak: Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. PR-vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, valamint Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője.
(BrandTrend)