Kategória: Aktuális.

Közel száz döntőbe jutott és díjnyertes alkotás vált elektronikusan is elérhetővé, amely a marketingkommunikációval foglalkozó hazai ügynökségek és ügyfeleik leghatékonyabb reklámkampányait, valamint az ezekhez kapcsolódó ötleteket, stratégiákat és elért eredményeket összegzi. A digitális évkönyv (Effie Évkönyv 2014azzal a céllal született, hogy a szakma iránt érdeklődők számára konkrét esettanulmányokon keresztül mutassa be azokat a tervezési és kivitelezési folyamatokat, amelyek nélkülözhetetlenek egy valóban sikeres és eredményes reklámkampány megalkotásához.

„Az elmúlt években nyomtatott formában megjelenő évkönyvek után, idén már elektronikusan is hozzáférhetővé tettük a különböző esettanulmányokat és a hozzájuk kapcsolódó kampánystratégiákat gyakorlatában bemutató Effie évkönyvet. A digitális verzió legnagyobb előnye, hogy az eddig elsősorban iparági szereplőknek összeállított, korlátozott példányszámú kiadvány most már egyetlen kattintással elérhető lesz azon érdeklődők számára is, akiknek eddig nem volt lehetőségük erre.” – fogalmazott Aczél László, a  Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke.

A MAKSZ és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata közös szervezésében idén tizenharmadik alkalommal került megrendezésre Magyarországon a hatékony kampányok versenye, az Effie. Az objektivitást, függetlenséget és transzparenciát zászlajára tűző reklámhatékonysági versenyre az idei évben rekordszámú nevezés érkezett. A meghirdetett kategóriákba összesen 147 sikeres kampány esettanulmányát küldte be 47 pályázó, amelyből a döntőre 92 pályamű jutott be a zsűri értékelése alapján. A megmérettetés végeredményeként 12 Arany, 15 Ezüst és 25 Bronz Effie díjat vehettek át a legsikeresebb kampányok alkotói.
(BrandTrend)