Kategória: Aktuális.

A nyomtatott menüt kiegészítő megoldás először a fejlesztésben együttműködő Innio Borbárban segíti a minőségi borok iránt érdeklődőket a tájékozódásban, a választásban.

A különleges applikáció megvalósításával a Telekom az ügyfelek folyamatosan változó igényeit kívánja kiszolgálni a hagyományos szolgáltatásain túl digitális platformon keresztül is. A vendégek számára rendelkezésre álló világító, színes, mozgó elemekkel ellátott képernyőkkel, a folyamatosan frissülő információk innovatív környezetbe helyezésével nemcsak a borbarátok döntését kívánja egyszerűbbé és gyorsabbá tenni, hanem a laikusok számára is érdekes és informatív perceket igyekszik nyújtani – természetesen kiegészítve a felszolgálókkal való találkozás, párbeszéd lehetőségét.

innio

A kezdetben az Innio Borbárban kézbe vehető digitális borlap segítségével a vendégek tableteken keresztül közel 300 féle borral kapcsolatos, érdekes információ között böngészhetnek. Így a bor származási országa, a dűlő, a szőlőfajta és sok más érdekes, jól rendszerezett és esztétikus formában megjelenített adat gazdagíthatja az érdeklődők ismereteit, segítheti a választást.

A vendégek egyszerű, lapozó („swipe”) mozdulattal váltogathatnak a tableteken a borok és színek között. A borok a digitális borlapon színek alapján lettek kategorizálva, hiszen a borválasztási folyamat első lépése legtöbbször a bor színének meghatározása aszerint, hogy könnyű fehér, rosé, vagy vörösbort kíván fogyasztani valaki. Emellett a habzóborok is külön kategóriát képeznek.
(BrandTrend)