Kategória: Aktuális.

A független szakmai zsűri idén új módszerrel, két körben, ügyféloldali pr vezetők és ügynökségvezetők bevonásával vizsgálta és szűrte a pályamunkákat, melyekből idén 70 érkezett és csupán 36 került shortlist-re. Az Év PR Ügynöksége díjat évek óta az a kommunikációs ügynökség kapja, amely a verseny összes pályázója közül a legtöbb jelölést kapja, valamint amelyik a zsűri összesített pontszámai alapján is az első helyen végez.

A zsűri a díjátadó eseményen egyet értett abban, hogy a mezőny nagyon erős volt, remek kampányok és megoldások születtek az elmúlt években, így idén, bár a kétkörös bírálás miatt szigorúbb volt a shortlist-re került ügynökségek listája, az előző évekhez képest több díjat és oklevelet is átadtak. A Café PR öt munkájával nevezett az idei versenybe, melyekből mindegyik shortlist-re került.

A kampányok közül végül kettő bronz Prizmát kapott a „Táncolj az esküvőmön!”, amelyet a Béres Egészség Hungarikum Program megbízásából készített a Café PR.  Ezüst Prizmával jutalmazták self-branding kategóriában a „Café szerkezeti átalakulás és arculatváltás” elnevezésű pályázatát és szintén ezüstöt kapott a Logitech-nek készített „Gaming marathon” munka is. Arany Prizmával jutalmazta a zsűri az NNG számára készített „Irány Szeged!” pr vezérelt integrált kampányt.

cafe

„Kemény évet tudhat maga mögött a kommunikációs szakma és jól látható, hogy nehezített terepen dolgozunk. Ennek ellenére minden egyes napot újult erővel indítunk, és azért dolgozunk immáron 15 éve, hogy partnereink és mi magunk is elégedettek legyünk munkánkkal” – mondta Balaton Anita, a Café PR ügyvezető igazgatója. „Egy ilyen díjat átvenni boldogság és öröm, amiért érdemes dolgozni, amire jó ránézni akkor, amikor kicsit alább hagy a lendület. Külön öröm számunkra, hogy díjazott projektjeink többsége nem médiakapcsolati munka volt, hanem a célcsoportokat közvetlenül mozgósító klasszikus pr erejére épült. Reméljük ezzel is sikerül erősítenünk a public relations elismertségét és széleskörű képességeit az üzleti célok elérésének támogatásában. Ez a mostani siker egy közösség érdeme, hiszen ahhoz, hogy minőségi projektek szülessenek olyan szellemiség és nyitottság kell, amely az új gondolatokat, a friss megoldásokat támogatja, amire ügyfeleink is nyitottak. Hiszünk abban, hogy a Café egy ilyen közösség, ami még sokáig képes lesz megújulni és újat adni” – tette hozzá Balaton Anita.
(BrandTrend)