Kategória: Aktuális.

Az első foszfátmentes mosópor gyártója, a környezetvédelmi innovációk terén úttörő munkát végző öko tisztítószer- és mosószergyártó cég a dizájn tekintetében is törekszik az állandó megújulásra. Az márka igényekkel és a vásárlói elvárásokkal összhangban 2014-ben megszületett az új arculat.

A rebranding egyik üzenete, hogy az öko, mint olyan, nem jelent egyet az unalmas szürkeséggel. Igenis lehet érdekes, izgalmas és figyelemfelhívó!

ecover

Az elvárások a következők voltak: az új arculat legyen érdekes, barátságos, letisztult, elgondolkodtató és újszerű a saját szegmensében. A vezérfonal alapján megszületett az új színvilág, formavilág. Vannak változások, mégis a folytonos koncepció alapjául szolgáló, természetből merített alapszínek megmaradtak.

Az új dizájn, logó, szlogen lassan mindenhol megjelenik. Először az online felületeken, majd szép lassan a raktárkészlet lecserélődésével a vásárlók polcain is. A cég öt országban, 13.000 válaszadó segítségével monitorozta az új arculat fogadtatását. A vélemények pozitívak, a fogadtatás jónak mondható.
(BrandTrend)