Kategória: Aktuális.

Harmadik alkalommal gyűlnek össze a világ legjobb content marketing szakemberei Londonban, ahol megnevezik az elmúlt év legkiválóbb tartalommarketing kampányait. Az idei versenyre 6 kontinens 16 országából több mint 450 nevezés érkezett, a CRANE – egyetlen hazai ügynökségként – a pénzügyi kategóriában került az International Content Marketing Award shortlistjére.

A döntős kampány egy utazási információkat tartalmazó microsite-ra és okostelefon applikációra épül, mely a MasterCard Úti Tippek név alatt valósult meg. Az alkalmazás hasznos tudnivalókkal szolgál a helyi fizetési lehetőségekről, hangosszótárral segíti az utazókat, sőt még útiköltség-nyilvántartót, és az utazók tapasztalataiból összeállított, országokra és régiókra lebontott infografikákat is tartalmaz. „A projekt fő célkitűzése a hazai utazóközönség külföldön való bankkártya-használatának ösztönzése” – mondta el Huszics György, a CRANE ügyvezető igazgatója. „A bankkártya az utazás célszerű és egyben nélkülözhetetlen kelléke – ezt az alapgondolatot tudatosítottuk a kártyahasználókban úgy, hogy az arra ösztönző impulzusokat az utazás tervezése és a készülődés során közvetítettük” – árnyalta a képet Boroznaki Gergő, a kampányért felelős ügyfélkapcsolati igazgató.

Az Úti Tippek Magyarországon már bizonyított: az idén először megrendezett Content Marketing Awardon mind a pénzügyi szolgáltatások kategóriát, mind a verseny fődíját megnyerte. A nemzetközi megmérettetés díjátadója 2014. november 26-án, szerdán lesz a londoni Roundhouse-ban.
(BrandTrend)