Kategória: Aktuális.

Az új filmben a két Oscar-díjas színész, George Clooney és a francia Jean Dujardin egy csésze kávéért ugratja egymást Olaszországban, a Comói-tó mellett álló villa teraszán.

George Clooney így mesélt erről: “Sok éve dolgozunk már együtt a Nespressoval, és fantasztikus érzés látni, hogy a reklámkampányok mindig ilyen kedvező fogadtatásra találnak. Örömmel töltött el, hogy ebben a reklámfilmben lehetőségem nyílt Jeannal forgatni – még akkor is, ha a történet végén ő kerekedik felül.”

“Az új Nespresso What Else? kampányban olyan újszerű, játékos forgatókönyvet akartunk írni a már hosszú ideje a márka nagyköveteként szereplő George Clooney számára, amit a nézők a TV-ben és online egyaránt élvezhetnek. Idén lehetőségünk nyílt arra, hogy Jean Dujardinnal is együtt dolgozhassunk, s ez remek alapötletet adott nekünk a tévéreklámhoz, amelyben bemutatjuk, George és Jean mit tenne meg azért, hogy a Nespresso utánozhatatlan aromáját élvezhessék” – mondta el Guillaume Le Cunff, a Nestlé Nespresso SA nemzetközi marketing- és stratégiai igazgatója.

Jean Dujardin hozzátette: “Élvezem a Nespresso reklámjainak humorát, és remek mulatság volt George Clooney partnereként feltűnni a legújabb epizódban. Nagyon szeretem a Nespresso kávét – különösen akkor, ha az eredetileg George számára készült!”

Mint minden eddigi Nespresso-történetében, az Oscar-díjas színész és rendező most is szorosan együttműködött a márkával egy érdekes sztori kiválasztásában, lebilincselő humorérzékkel improvizálva, s a kamera előtt és mögött egyaránt kellemes hangulatot teremtve a forgatáson. A Nespresso és Clooney munkatársa a híres rendező, Grant Heslov volt, aki – amellett, hogy hosszú ideje Clooney jó barátja – Oscar-díjas producerként, sőt forgatókönyvíróként és színészként is ismert a film világában.

Az új kampányt a McCann, az MRM/McCann, a Weber Shandwick és a márka arculatáért felelős Interpublic Group készítette.
(BrandTrend)