Kategória: Aktuális.

Az MPRSZ idén harmadik alkalommal hirdette meg pályázatát a Sándor Imre PR-díj elnyeréséért. A Mozsár kávézóban megszervezett díjátadó szakmai programja keretében a PR-kommunikációban alkalmazott új technológiai eszközöket, valamint az ezekhez kapcsolódó módszereket bemutató előadások lesznek hallgathatók. A program elsősorban a hírnév menedzselése és védelme, a véleményvezérek azonosítása, a kommunikáció eredményességének mérése, valamint az ügyfelek elköteleződésének növelése vezértémák köré épül. Az előadásokat követő kerekasztal beszélgetésen a hallgatóságnak is lehetősége nyílik kérdések felvetésére, hozzászólásra a tárgyalt témákhoz.

Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. A részvételi szándékot november 24-ig jelezni szükséges a [email protected] e-mail címen. A szakmai program keretében a következő előadásokra kerül sor:

Dilong András – iMedia
Sajtómegjelenések jogtiszta felhasználása, az iMedia új fejlesztéseinek és fejlesztési irányainak bemutatása, a kommunikáció hatékonyságára vonatkozó elemzések támogatása.

Szekeres Péter – Neticle
A social listeningben rejlő PR-lehetőségek: a Neticle ügyfélköréből vett példákon keresztül annak bemutatása, hogy miként alkalmazható reputációvédelmi és kommunikációs célokra az automatikus online véleménymérés.

Andy Nemes – Antavo
Annak bemutatása, hogy milyen módon lehet azonosítani a véleményvezéreket az Antavo Loyalty rendszerének segítségével, hogyan lehet kétirányú kapcsolatokat kialakítani a rajongókkal, és hogyan lehet növelni elköteleződésüket a cég felé.

Demet Dagdelen – Maven7
A Maven7 a hálózatkutatás eredményeit hasznosítja az üzleti életben. Nagy mennyiségű online adat feldolgozásával és elemzésével olyan kérdéseket válaszol meg, mint például: Hogy néz ki egy adott online közösség struktúrája? Kik a véleményvezérek? Miről beszélnek? Hogyan függnek össze a különböző témák ezekben a közösségekben?

Időpont: 2014. november 25. kedd, 18:00

Helyszín: Mozsár Kávézó rendezvényterme (1065 Budapest, Nagymező u. 21.)
(BrandTrend)