Kategória: Aktuális.

A Joy magazin az F&F ruházati márkával karöltve bebizonyította, hogy Magyarország legtehetségesebb divatbloggerei színvonalas, kreatív és izgalmas divatkombinációk létrehozásával megmozgatják az új irányzatokra fogékony olvasóközönséget, és akár igazi véleményvezérekké, fashionbloggerekké is válhatnak.

Az év divatbloggere versenybe azok a tapasztalt bloggerek és fiatal tehetségek szállhattak be, akik meg akarták mutatni kvalitásaikat, és kellő inspirációt éreztek magukban az alkotó munkához és a rendkívüli kihíváshoz. A jelentkezők ugyanis nemcsak meglévő blogjaikkal pályázhattak, de vállalkoztak arra is, hogy trendi outfiteket készítsenek az F&F aktuális kollekciójából, és egyben divatposztokat írjanak róluk. A 40 jelentkezőből 10 szerencsés kiválasztottnak adatott meg az utóbbi lehetőség: összeállításaikat bemutathatták az F&F Showroomjában, online posztjaikat pedig a joy.hu/ff oldalon tekintette meg a zsűri és a közönség.

„Nagy öröm volt számomra ez a verseny. A Joy magazin fő célja, hogy úgy mutassa be a mindenkori, legújabb irányzatokat, hogy azokkal az olvasóink azonosulni tudjanak. A versenyt kísérő kiemelkedő érdeklődés is bizonyította, hogy a Joy olvasói a nemzetközi divattrendek mellett az itthoni divatvilág eseményei iránt is érdeklődnek, és magát a divatot is aktívan alakítani kívánják. A jelöltekre több mint 5390 szavazat érkezett, ami kiemelkedő eredménynek számít egy ilyen szavazás során! Biztos vagyok benne, hogy ezek a feltörekvő bloggerek hamarosan szélesebb körben is ismertek lesznek itthon. Mi biztosan támogatni fogjuk őket ebben a folyamatban” – foglalta össze élményeit Balogh Edina, a Joy magazin főszerkesztője.

A négytagú zsűri – Frunyó Attila, az F&F PR-menedzsere; Hegedűs Izabella, az F&F online kommunikációs menedzsere; Balogh Edina, a Joy főszerkesztője és Csillag Szilvia, a Joy divatszerkesztője – három szakmai díjat osztott ki, míg a közönségszavazás eredményeként egy olvasói díj is született.

Hegedűs Izabella, az F&F online kommunikációs menedzsere így nyilatkozott a két cég közötti együttműködésről: „A verseny alapgondolata az volt, hogy ténylegesen megvalósíthassuk a ’Divat mindenkié’ szlogenünket, és a márka úgy váljon még szélesebb körben ismertté, hogy a már népszerű, vagy épp feltörekvő, ám a divatot és az új irányzatokat nagyszerű módon bemutató bloggerek tolmácsolják azt. A Joy magazin tökéletes választás volt a projekt megvalósítására, mert az üzenet igazán célba talált: közel 40 blogger jelentkezett, a top 10 blogger, a magazin és mi közel 5400 divatrajongót mozgattunk meg, és igazán elragadó anyagok születtek. Bízunk benne, hogy az együttműködés folytatódik, és valamennyi blogger szakmai sikerében ez az esemény és eredmény is kiemelkedő helyet foglal majd el.”

A versenyt meghirdető és a szavazást támogató kampány a Marquard Media portfóliójában és a Joy social media felületein jelent meg. A versenyről, a díjátadó gáláról és a díjazottakról a Joy decemberi lapszáma és minden digitális felülete beszámol.

A 2014. október 30-i gálán a következő nyertesek vehették át díjaikat:

1. helyezett: a Nana’s Fashion bloggere, Drencseva Nati (nanasfashion.com)

2. helyezett: a Chloe from the Woods bloggere, Kovács Dorottya (chloefromthewoods.com)

3. helyezett: a Home Made bloggere, Gölöncsér Dóra (bloghomemade.blogspot.hu)

És a közönségdíjas: a Style&Blog oldal bloggerei: Erdei Panni, Oláh Bertold, Szigeti Emese és Széles Árpád (styleandblog.com)
(BrandTrend)