Kategória: Aktuális.

A jelenleg az 51. évfolyamánál járó Képes Sport az egyik legnagyobb múltra visszatekintő magazin a Mediaworks portfóliójában, márkaismertség- és kedveltség tekintetében pedig kiemelt jelentőségű. A Képes Sport életében kisebb frissítésektől eltekintve a mostani megújulás az utóbbi hat év legnagyobb arculati változása. A frissítés érintette a logót is, amely a korábbi formát hátrahagyta, hangsúlyosabb lett és mostantól a teljes fejlécet elfoglalja.

„A magazin teljes átalakuláson esett át, letisztultabb, mégis frissebb, változatosabb lett. A hazai és nemzetközi sportolókat és eseményeket interjúkon, portrékon, összeállításokon és látványos infografikákon keresztül hozza testközelbe, ügyelve arra, hogy mindezeket sajátos hangvételben, izgalmasan tálalva tegye. A Képes Sport hétről-hétre természetesen egyedi posztereket is kínál.” – mondta el Bőle Tamás, a Képes Sport felelős szerkesztője.

A Képes Sport megújulást előfizetési kampány kíséri.
(BrandTrend)