Kategória: Aktuális.

A leghatékonyabb és a legeredményesebb ügynökség a 2014-es Effie-n a Young and Rubicam volt, hét Effie díjat kaptak, ebből négyet a Katona József Színház számára készített Gifszínház kampány jóvoltából. Kiemelkedően szerepeltek a Heineken Hungária, a Vodafone és a Magyar Állami Operaház kampányai is.

Az Effie díjakat ugyanazon ponthatárok szerint osztják ki, így fordulhat elő, hogy egy-egy kategórián belül a pályázók csak aranyat vagy éppen csak bronzot kapnak. Ez történt idén a társadalmi célú reklámokkal is, ahol ezúttal bronznál jobb eredmény nem született, igaz abból hármat is kiosztottak: a Bátor Tábor és az Országos Mentőszolgálat Alapítvány szja 1%-os kampányai mellett az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség „Te szedd!” akciója kapott még bronzot. Az idei gálán sem maradt azonban arany nélkül a civil szféra, a Baráthegyi Alapítványt az elmúlt öt év kiemelkedő szja 1%-os kampányeredményeiért a hosszú távú hatékonyság kategóriában jutalmazta arany Effie-vel a több mint 100 fős szakmai zsüri.

„A Baráthegyi története igazolja, érdemes kitartani a hosszú távú stratégia mellett, a következetes kommunikációs befektetés meghozza gyümölcsét, fontos elismerés számunkra, hogy az eredményeink a kereskedelmi célú kampányokkal történő összevetésben is megállják a helyüket” – véli Miha Tamás, civil kommunikációs szakember, az ügyfeleivel, köztük a Baráthegyi Alapítvánnyal közösen két díjat is elnyerő Human Dialog Kft. ügyvezetője.

A Baráthegyi már harmadik éve nyer díjakat az Effie-n szja 1%-os kampányaival, most először kapott viszont aranyat, méghozzá az elmúlt öt év sikerei okán. Az alapítvány eredményei egyre jobbak, a 716. helyről a 21.-re ugrott a legtöbb szja 1%-ot szerző civilszervezetek toplistáján, a vakvezető kutyaképzés javára adójukat felajánlók száma 183 főről 6143-ra emelkedett, az alapítvány bevétele tavaly 26,5 millió forint fölé nőtt.
(BrandTrend)