Kategória: Aktuális.

A Total Hair Experts (THX) márka professzionális hajformázó eszközöket (hajszárító, hajvasaló és -sütővas) kínál, melyekhez kizárólag a Tesco áruházakban lehet hozzájutni. A THX hajformázó eszközök bevezető kampánya keretében a Tesco és a CRANE egy minden nő által igen jól ismert helyzetet ragadott meg a tervezés során. „Ismerős szituáció lehet a hölgyeknek, hogy a hétköznapi rohanásban bele-belepillantanak egy-egy kirakatüvegbe, hogy ellenőrizzék frizurájukat. Ha jónak ítélik, jobban érzik magukat a bőrükben, ám az aktuális hangulatukhoz nem illő hajkorona akár tudat alatt is rányomhatja a bélyegét a napjukra – mondta Lengyel Anikó, a projektért felelős ügyfélkapcsolati igazgató.

THX-pop-up-fodraszszalon-Allee

Erre építve hívták életre a Dobd fel a hajad! eseményt, melynek keretében pop-up fodrászszalonok nyílnak Budapesten a célcsoport számára releváns helyszíneken és nagy látogatottságú rendezvényeken. November 9-éig például az Allee Bevásárlóközpont előtt várják szeretettel az érdeklődőket a THX hajformázó eszközökkel dolgozó fodrászok. Ők amellett, hogy bemutatják a termékeket, illetve azok helyes használatát, gyorsan és természetesen ingyen készítenek a vendégeknek stílusos és a hangulatukhoz illő frizurát.

A CRANE közvetlenül a Tesco londoni központjától kapta a megbízást, melynek keretében összesen négy országban – hazánkon kívül Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban – alakítja ki a kommunikációs stratégiát, illetve felel a kreatív és a BTL marketingkommunikációs feladatok kivitelezéséért.
(BrandTrend)