Kategória: Aktuális.

Új időszámítás kezdődött egy hónapja – Bochkor Gábor érkezésével – a 89.5 Music Fm reggeli műsorában és ez látványosan mérhető is. Bár a hivatalos hallgatottsági mérések még nem érkezhettek meg, az online adatok nagyon is beszédesek. A műsorvezető első munkanapján az Önindítóban hirtelen majd háromszorosra nőtt a rádiót az interneten hallgatók száma.

Az online követők nem csak Bochkor Gábor első napjára voltak ennyien kíváncsiak, az elmúlt egy hónapban átlagosan mintegy kétszer annyian hallgatták naponta a rádiót a neten, mint az azt megelőző 30 napban. Nagy arányban nőtt a rádió weboldalának nézettsége és az egyedi látogatók száma is, nem beszélve arról, hogy az összes hazai rádiót, köztük az egyetlen országos kereskedelmi csatornát is magasan megelőzve, a legnagyobb, majd 400 ezres követő csoportot tud magáénak a Music Fm az online közösségi oldalán. “Mindig is egy komplex szolgáltatásban gondolkodtunk, amelynek erős lába az online megjelenés” – mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója. “Ma már a hallgatottsági adatok csak részben adják vissza a rádiók elérését, az online mutatókat legalább olyan fontos adatként kell kezelni a rádió életében” – mutatott rá a Music Fm vezetője.
(BrandTrend)