Kategória: Aktuális.

Magyarországon a Fiat Group-hoz tartozó Fiat Magyarország és a Jeep Magyarország Facebook-profiljai a legaktívabb autós márkák hazánkban. A két említett márka nem csak autós kategóriában tarolt, az összes brand tekintetében is élen jár: a socialbakers.com felmérése alapján az engagement rate-et tekintve (az engagement rate egy arányszám; megmutatja, az üzenőfalra kitett bejegyzés megjelenéseinek hány százaléka eredményezett valamilyen reakciót a felhasználók körében) a Fiat a második, a Jeep a harmadik legaktívabb márka, őket csak a „Mindenem a Macskám” fantázianevű Facebook-profil előzte meg szeptemberben. Ugyanebben a hónapban, Csehországban, a Jeep cseh profilja olyan népszerű márkákat utasított maga mögé az interaktivitást tekintve, mint a méltán népszerű Bernard cseh sörmárka, vagy a reklámaktivitásáról híres Old Spice.

fiat_montagem_logo

A Fiat Group Facebook-profiljait (Alfa Romeo, Jeep, Fiat, Fiat Professional, Lancia, Abarth) Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában az Armadillo Kreatív Ügynökség menedzseli, évente nagyjából 6000 posztot kezelnek a kampányok mellett – mondta Fülöp Tamás, a Fiat Group CEE Digital & CRM specialistája, majd hozzátette: ez a dinamikus aktivitás vezetett oda, hogy az autós márkák között a legaktívabbak lettünk a Facebook-on.

A Jeep szlovák, magyar és cseh oldalai saját hazájuk mellett európai viszonylatban is dobogósak: a második legnagyobb európai Jeep-közösség a fent említett három ország, engagement tekintetében pedig Európában vezető, hiszen eddig már 19 000 rajongó lájkolta, osztotta és szólt hozzá posztjaikhoz, híreikhez.
(BrandTrend)