Kategória: Aktuális.

A szereplők azonban teljesen kicserélődtek: míg tavaly ilyenkor az Allianznál, a Postánál és a Groupamánál köztötték a szerződések kétharmadát, most a K&H, a KÖBE és az MKB hasított ki együttesen ugyanekkora szeletet az új kötések piacából – jelentette be a vezető online biztosításközvetítő, a Netrisk.hu.

„A tavalyi kampány új kötéseinek átlagdíja az első napokban a teljes időszak átlaga alatt, 10.400 forint körül alakult – magyarázza Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – Most viszont már az első napon is 11.400 forintos átlagdíjat regisztráltunk, ami azt a várakozást igazolja, hogy idén átlagosan csaknem 10 százalékos díjemelkedés következhet be.”

Bár a kampányban érintett járművek száma közel félmillióval alacsonyabb, mint tavaly, a Netrisk.hu felületén első napon kalkuláló ügyfelek száma idén is meghaladta a 20 ezer főt. Tekintettel arra, hogy az autósok többsége a jelenlegi biztosítójától a következő napokban fogja kézhez kapni jövő évi, többségében magasabb díjat tartalmazó díjértesítőjét, várható, hogy a díjkalkuláció iránt a következő napokban is fokozott lesz az érdeklődés. Más kérdés, hogy sokan lesznek, akik – bár kalkulálnak – az idén már másik biztosítónál sem találnak majd kedvezőbb ajánlatot.
(BrandTrend)