Kategória: Aktuális.

Egy ingyenes közösségi alkalmazás, amely a fiataloknak szól, és a többi platformmal szemben őket is gazdaggá teheti. Ez az ötlet indította el egy Sanghajban tanuló magyar fiatal vállalkozását, aki megelégelte azt, hogy a jelenlegi közösségi platformok a felhasználók aktivitásából eredően sikeresek, de nem juttatnak nekik semmit cserébe. A kezdeményezés egy hongkongi befektető személyében partnerre talált, ráadásul bekerült a városállam InvestHK vállalata által meghirdetett “StartMeUpHK” verseny utolsó fordulójába is.

HashClash_1

A HashClash megoldása egy olyan új modellként lép piacra, amely a jövőben számos, az emberek által tulajdonolt jó és hasznos projektnek biztosít teret, továbbá értékeli a felhasználók aktivitását. Az új felhasználók a regisztrációjukat követően emailben kapják meg a számukra kiállított, személyre szóló tanúsítványukat. A regisztráltak a rendszerben elért eredményük, státuszuk alapján részesedhetnek a vállalat teljes részvénycsomagjából, így tőzsdei megjelenés esetén akár több százezer dolláros tulajdonrészük is lehet.

“A jelenlegi közösségi platformok ingyenesek, de a pénz, amelyet a tulajdonosaik abból csinálnak, hogy felhasználják az “önkéntes médiamunkások” által generált tartalmakat, lényegesen komolyabb értéket képvisel annál, mint amelyet a felhasználók kapnak érte cserébe. Én úgy látom, hogy egy ilyen felület csak akkor lehet igazságos és hatékony hosszútávon, ha ez részben a felhasználók saját tulajdonává is válik. Éppen ezért mi egy olyan céget építünk, ahol a legfontosabb befektetők, maguk a felhasználók is tulajdonolhatják a vállalatot. A HashClash így válhat a közösségi média Robin Hoodjává” – mondta Csiszár Gergő, a HashClash ötletgazda-társalapítója.
(BrandTrend)