A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják a szervezők, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
Erős Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke szerint: „Nagy sikerrel bonyolítottuk le a tavalyi képzést, amelyet a sok pozitív visszajelzés miatt is fellelkesülve folytatjuk. Kibővített tematikával, számos kiváló előadóval. A MAKSZ immáron három éve foglalkozik a felsőoktatásban is az online marketing edukációjával, hiszen a Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Főiskolán is tart képzéseket.”
A szakmai szervezetek azon dolgoznak, hogy a képzés végén megszerzett oklevelet nemzetközi társszervezeteik is elfogadják, így a Digitális Mesterkurzus – egyedülállóan a hazai oktatási piacon – nem csak magyar viszonylatban, de külföldön is elismert oklevelet biztosítson.
(BrandTrend)