Kategória: Aktuális.

A brit graffiti-művész, Banksy közismerten pénz-, kalpitalizmus- és reklámellenes. A Taking the Piss képregényének üzenete: minden egyes olyan reklámüzenet, amely a nyilvánosság számára is látható, amely nem hagy a vásárlónak választási lehetőséget, az valójában a miénk és azt csinálunk velük, amit csak akarunk. Mivel a hirdetők és a márkák sem kértek tőlünk engedélyt arra, hogy az életünket és a környezetünket radikálisan átalakították, az élet minden egyes felületét kommunikációs üzenőfalnak használják, ezért nekünk sem kell engedélyt kérnünk arra, hogy mi pedig az ő üzeneteiket, logóikat átalakítsuk.

banksy

A márkák azt sugallják, hogy mi tartozunk nekik azzal, hogy megvásároljuk a termékeiket, szolgáltatásaikat, miközben semmivel nem tartozunk nekik. Ők tartoznak nekünk. (A Banksy-szövegrészletek a 2004-es Cut it Out című könyvből valók.)
(BrandTrend)